Fredag

Fredag igen och nu blir det bastu med brorsan som start på fredagskvällen.
Har ett par ärenden hängande över mig. Två damer som jag brukar hjälpa lite grand med deras datorer har lite problem. Ett av dem funderar jag särskilt över, hon har fått meddelande från Microsoft att hon ska installera ett nyare Windows, det låter skumt. Jag ska åka och titta på det själv. Det andra har nog också med en uppdatering att göra.

IMG_8027Det blev ensam bastu idag, brorsan var förkyld. Det var i och för sig skönt men det är roligare när vi är två.

Ikväll festade vi till det med tre små rätter från Hong-Kong. Det är gott men det är mycket. Idag gick det åt två Melleruds utmärkta pilsner också, bastun hade nog lite med det att göra. Men nu mår jag riktigt gott alltså. Trots det barska utseendet på självporträttet. Som togs nyss.

Imorgon blir det Konserthuset och Rigmor Gustafsson, men före dess blir det middag på PM Bistro, det ser jag också fram emot. PM Bistro är ett favoritställe.

Detta inlägg publicerades i Foto, Humanism, IT-teknik, Kultur, Musik, Uncategorized och märktes , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar